سرهنگ نکوئی گفت: دشمن امروز با تمام توان همه هدف و تلاش خود را دارد مردم را ناامید کند و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی جلوه دهد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۱۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست جهاد تبیین با حضور محمد امین بارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای، سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، سرگرد پاسدار محمد علی غفوری فرمانده حوزه امام خامنه ای مدظله العالی ادارات کل در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان استان در جلسه جهاد تبیین گفت: مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد.

وی با اشاره به این مطلب که  جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است، افزود: اگرچه طی ۴۴ سال گذشته هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و تحریم‌ها شکست خورده است، دشمن امروز با تمام توان همه هدف و تلاش خود را دارد مردم را ناامید کند و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی جلوه دهد.

سرهنگ نکوئی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی » همه موظف هستیم، جهاد کنیم و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و انقلاب و افتخارات ملت ایران را در زمینه‌های مختلف تبیین کنیم.

مدیر سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان ادامه داد: حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اهمیت نقش بانوان در خانواده و جامعه گفت: دشمنان از طریق بانوان، بنیان خانه و خانواده را مورد هجمه قرار داده‌اند تا بدین بهانه به اسلام ضربه بزنند و این کار نباید انجام شود و نظام خانواده نباید آسیب ببیند.

نکوئی اظهار داشت: شرکت در انتخابات فریضه واجب است وخودمان می بایست برای سرنوشت خود تصمیم بگیرم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار