خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر (س) از ناحیه مقاومت بسیچ سپاه کازرون گفت: در دستگیری و کمک به فقرا و بی سرپرستان الگوه را حضرت علی (ع) قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۵۰
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، خواهر طیبه کشاورز فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت کوثر(س) از سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: با همکاری بسیجیان حوزه حضرت کوثر(س) و با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) و با حضور دختران موسسه ریحانه از مجموعه بهزیستی شهرستان کازرون جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر برگزار شد.

وی با گرامیداشت میلاد امام علی(ع) ادامه داد: امام علی (ع) اسوه و الگوی حمایت کننده از بچه های یتیم و بی سرپرست بوده و برهمه ما لازم است که دستگیری از فقرا و فرزندان بی سرپرست و یتیم نوازی حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده حوزه کوثر (س) ضمن تاکید بر لزوم نهادینه شدن کمک به ایتام و افراد نیازمند جامعه اضافه کرد: اگر با عمل، عشق خودمان را نسبت به یتیم ها و افراد نیازمند نشان دهیم قطعا موجب زنده و پویاتر شدن مکتب تشییع خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه تجلیل وقدردانی از خیرین و حامیان ایتام و رئیس سازمان بهزیستی شهرستان کازرون ، مولودی خوانی، سرود و مسابقه ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

به گزارش بسیج، در حال حاضر بیست و دو نفر از دختران بی سرپرست و بدسرپرست زیر بیست سال ازسراسرکشور و استان فارس تحت پوشش و خدمات موسسه شبانه روزی ریحانه شهرستان کازرون هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار