خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس گفت: گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس به پای راهیان نور در ثبت و پوشش خبری برنامه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه بزرگ ترین اردوی راهیان نور و پیشرفت فرهنگیان کشور به همت سازمان بسیج فرهنگیان فارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان در مناطق جنگی جنوب برگزار شد، اظهار داشت: در این اردوی چهار روزه، فرهنگیان نخبه فارسی از علقمه، طلاییه، یادمان شهدای هویزه و معراج شهدا بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه این اردوی فرهنگی با رمز مقدس یاعلی ابن ابیطالب(ع) و در آستانه میلاد امیرالمومنین برگزار شد، تصریح کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی حضور در اردوگاه شهید مسعودیان، مشاهده تئاتر میدانی و رزم شبانه در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز یکی از برنامه های پیش بینی شده بود که تاثیرات فراوانی داشت.
وی بیان داشت: آخرین برنامه معلمان فارس در استان خوزستان حضور و زیارت در معراج شهدا و روایت گری یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

یارمحمدی با اشاره به حضور دو سردار بزرگ سپاه، سردار محمدجعفر اسدی، همرزم حاج قاسم ، و سردار محمدنبی رودکی، فرمانده لشکر۱۹ فجرفارس در دوران دفاع مقدس، از حضور دکتر فرشید قاسمی سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در اولین روز خدمتی، سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس با فرهنگیان نخبه در این اردو همراه شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه پیش اجلاسیه هایی تا برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ سرداران، امیران، و 15هزار شهید فارس در آبان ماه 1403 برگزار می شود، از برگزاری اولین پیش اجلاسیه با عنوان یادواره شهدای فرهنگی فارس در طول این اردو خبر داد و گفت: این برنامه در منطقه آزاداروند آبادان دراستان خوزستان، با حضور یک هزار معلم استان فارسی شرکت کننده در بزرگترین اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان کشور،و سخنرانی سردار محمدجعفر اسدی و برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد که مورد استقبال خوب فرهنگیان فارس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این اردو، در هر دستگاه اتوبوس، یک راوی و یک روحانی جهت توضیح در مورد مناطق عملیاتی و اجرای برنامه های فرهنگی مستقر بود، ادامه داد: کادر درمان هم به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر همراه با یک دستگاه آمبولانس در کنار فرهنگیان نخبه فارس در اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور داشتند.

به گفته یارمحمدی، گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس جهت مستندسازی کامل برنامه، هم یادواره شهدای فرهنگی، و هم بازدید فرهنگیان از مناطق تعیین شده، و پوشش خبری پابه پای فرهنگیان نخبه در این اردو همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها