ترافیک تبریز استاندار آذربایجان شرقی را به مرکز کنترل ترافیک کشاند

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز کنترل سازمان ترافیک شهرداری تبریز، وضعیت راه بندان در خیابان‌های این کلانشهر را رصد و دستورات لازم برای رفع مشکل را به شهردار داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۸۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی چهارشنبه شب در سازمان ترافیک شهرداری تبریز پشت دوربین‌های کنترل ترافیک نشست و با بررسی وضعیت راه بندان ناشی از بارش برف در مناطق مختلف تبریز از شهردار تبریز خواست که همه امکانات در دسترس را برای روان سازی ترافیک به کار بندد.

وی در این حضور که بیش از یک ساعت به طول انجامید، ضمن رصد نقطه به نقطه معابر پرترافیک تبریز با تعدادی از شهرداران مناطق مختلف نیز گفتگو و درباره اقدامات آن‌ها برای باز کردن ترافیک صحبت کرد.

رحمتی ضمن تشکر از تلاش مجموعه شهرداری بر لزوم هم افزایی برای روان سازی ترافیک از طریق جامدپاشی در کنار محلول پاشی خیابان‌ها و معابر این کلان شهر تاکید کرد.

بارش سنگین برف و لغزندگی جاده‌ها امروز موجب راه بندان و در برخی مواقع قفل شدن خیابان‌های تبریز شد و در برخی خیابان‌ها همچنان ترافیک سنگین است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با حضور در خیابان‌های تبریز پای صحبت‌های شهروندان درباره مشکلات ناشی از راه بندان ایستاد.

رحمتی در مسیر اتوبوس‌های تندرو با جمعی از کسانی که به انتظار اتوبوس ایستاده بودند، گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه از بابت مشکلات پیش آمده ناشی از راه بندان شرمنده شما هستیم، با چند تن از رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی نیز صحبت کرد.

ارسال نظرات