خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی گفت: به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان چهار دارالقرآن الکریم با هدف تربیت نخبگان قرآنی در استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۷۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

قزوین_ حجت الاسلام محمد غلامی مسوول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه فعالیت‌های قرآنی به ویژه تربیت ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن کریم برای اینکه این موضوع در بین بسیجیان و همچنین آحاد مردم گسترش پیدا کند و همچنین با توجه به تاکیدات فرمان خبر انقلاب در سند اعتلای بسیج در خصوص زیرساخت‌های قرآنی بسیج با راه‌اندازی دار القرآن در سطح کشور توانستیم در استان چهار شهرستان را به موضوعات قرآنی مجهز کنیم.

حجت الاسلام غلامی افزود: چهار ساختمان در چهار ناحیه برای این امر مهم شناسایی و تجهیز شد و امروز مصادف با ۱۰ رجب همزمان با میلاد امام جواد(ع) مراسم افتتاحیه را در سطح کشور که ۱۱۴ دارالقرآن بسیج است با حضور سردار سلامی در فضای اسکای روم برگزار و چهار دارالقرآن هم در استان افتتاح می‌شود.

وی در خصوص اهداف دارالقرآن در سطح نواحی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های قرآنی بسیج در کشور و در نواحی، تربیت کادر متخصص و مربیان قرآن کریم برای مساجد و پایگاه‌های مقاومت و همچنین تربیت نخبگان قرآنی در سراسر کشور از جمله قزوین، از اهداف این دارالقرآن‌ها ست.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار