خبرهای داغ:
کاظمی عنوان کرد: باید یادواره شهدای غریب در اسارت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان با کیفیت برپا شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۸۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه کمیته شهدای غریب در اسارت با حضور محمدجواد زمردیان دبیر ملی کنگره شهدای غریب کشور، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: کار کردن برای شهدا توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، لذا مسئولان باید از شهیدان بخواهند به آنها کمک کنند تا کار را به نحو مطلوبی انجام دهند.

وی افزود: هر کاری که برای شهدا انجام می‌شود، تاثیرگذاری معنوی و ارزشی آن بیشتر است لذا باید همه مسئولان در این راستا، همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: شهدا ستارگان درخشان هستند و با آنها می‌توان راه درست را پیدا کرد و در تعلقات دنیوی امروز گم نشد.

کاظمی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قدردانی کرد و گفت: در این نهاد، انرژی و انگیزه کار کردن برای شهدا بالاست و تاکنون هم اقدامات فرهنگی باارزشی انجام شده و پیش‌بینی می‌شود یادواره شهدای غریب در اسارت با کیفیت مطلوب برگزار شود.

این مسوول گفت: فضای عمومی که امروز بین مدیران استان قزوین وجود دارد، انجام دادن اقدامات فرهنگی با ارزش برای شهداست که همین موجب شده تا آحاد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان بیشتر با سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: عزم و اراده‌ای که امروز بین مسئولان استانی وجود دارد، می‌طلبد بهترین کارها برای شهدا انجام شود.

کاظمی بیان کرد: یادواره‌های شهدا را می‌توان با هماهنگی بین مسئولان، با کیفیت برگزار کرد تا اثرگذاری آن بیشتر باشد.

وی با اشاره به یادواره شهدای غریب در اسارت گفت: این یادواره را باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان با کیفیت برپا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در شناساندن سیره و منش شهدا به دانش‌آموزان گفت: باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد تا بتوان نسل امروز که مهمترین دغدغه جامعه است بیشتر با شهدا آشنا کرد.

این مسئول افزود: با تولید محتوای کیفی فرهنگی و ترویجی برای دانش‌آموزان می‌توان نسل امروز و آینده را در برابر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی واکسینه کرد و به نتایج مطلوب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یافت.

در این جلسه، همچنین زمردیان مطالبی در خصوص اهمیت برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت، کیفی برگزار کردن یادواره‌های شهدا و تبیین سیره و منش آزادگان و صبر و مقاومت آنها در اردوگاه‌های رژیم بعث بیان کرد.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی پیرامون برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت بیان کرد.

گفتنی است در این جلسه، هماهنگی‌های لازم جهت اجرای یادواره شهدای غریب در اسارت انجام شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار