خبرهای داغ:
نشست روشنگری به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران امام حسن عسکری (ع) و خواهران حضرت فاطمه (س) روستای کهنویه با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۳۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست روشنگری به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران امام حسن عسکری (ع) و خواهران حضرت فاطمه (س) روستای کهنویه با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در این نشست با یادآوری اینکه چند روز گذشته سالروز فرار شاه ملعون از ایران بوده است، اظهار داشت: امکانات در دوره طاغوت بسیار ضعیف و ناچیز بود؛ کشوری که آن زمان هیچ گونه قدرت و اختیاری نداشت، ولی امروزه شاهد پیشرفت های روزافزون در جمهوری اسلامی هستیم، آن زمان اگر مردم مأموری را می دیدند پا به فرار می گذاشتند، ولی امروز اگر مأموری را ببینید احساس امنیت می کنند.

وی با اشاره به ایام پیش رو، انتخابات را یک امر بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور دانست و افزود: ما حدودا ۴۵ روز دیگر شاهد برگزاری یک رویداد مهم هستیم، مجلس قوی، کشور را قوی می‌کند و بلعکس مجلس ضعیف، کشور را تضعیف می کند؛ پس از رای خود مراقبت کنید. 

سرهنگ بلاغی تاکید کرد: در انتخابات رقابت واقعی باید باشد؛ اما این رقابت باید مطابق قانون و شریعت اسلام باشد تا مردم بتوانند انتخاب خوب و اصلح داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج گفت: برای اینکه مردم بتوانند انتخاب خوب و اصلح داشته باشند باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشند تا ملاک ها و معیار های یک انتخاب خوب را از زبان ایشان بشنوند و انتخاب کنند.

به گفته وی، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و مشارکت گسترده در انتخابات اهمیت دارد و به نفع همه ماست. اگر در انتخابات مشارکت کم باشد، کشور ما ضعیف می شود و دشمنان برای کشور ضعیف طمع می کنند.

سرهنگ بلاغی ادامه داد: اگر مجلس ضعیف شود کشور نیز دارای قوانین ضعیف خواهد شد. رای مردم امانتی نزد برگزارکنندگان انتخابات است و برگزاری انتخاباتی سالم، با حفظ همدلی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار