خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف از پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری از اسلام است، گفت: روحانیون و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) وظیفه اصلی حفظ اسلام و نظام اسلامی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۲۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در نشست بصیرتی و تبیینی طلاب و روحانیون شاغل در رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، گفت: اسلام، مردم، امامت و ولایت از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی، به فرمایش امام راحل که فرمودند: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اشاره کرد و افزود: روحانیون و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) وظیفه اصلی حفظ اسلام و نظام اسلامی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف از پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری از اسلام است، بیان کرد: هدف قیام امام حسین علیه السلام پاسداری از اسلام و سنت پیامبر (ص) بود.

وی با بیان اینکه هدف نهضت امام خمینی (ره) و قیام امام حسین (ع) یکی است، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان مُبلغ دین خدا؛ رسالت تبلیغ گسترده دین الهی را بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی پیوند مردم و ولایت است.

حجت الاسلام رضایی؛ رساندن پیام، ولی فقیه به مردم را رسالت دیگر روحانیون برشمرد و گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ طلاب نقطه وصل امام به امت هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تاثیرگذاری دو قشر طلبه و دانشجو در جامعه؛ امام خمینی (ره) بعد از جنگ تحمیلی دو قشر بسیج طلاب و بسیج دانشجویی را در کشور تشکیل دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور به راه انداختتد، اما به لطف و اراده الهی همه این نقشه‌های شوم دشمنان شکست خورد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: مهمترین هدف دشمنان خارجی و معاندان داخلی از راه اندازی فتنه در کشور ایجاد فاصله بین امام و امت است.

حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی نیز در ابتدای این مراسم گفت: تعامل و هم‌افزایی و روحیه بسیار خوبی در موضوعات بصیرتی و تبیینی میان طلاب و روحانیون شاغل در رده‌های نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی وجود دارد.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: در جلسات ابلاغی که با حضور آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود این بزرگواران شرکت می‌کنند و بستری برای انتقال تجربیات هست.

وی افزود: هدف قرار دادن مواضع و مقر فرماندهان تروریست‌ها و صهیونیست‌ها در کشور‌های منطقه بدست پاسداران انقلاب اسلامی نشان از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و امید آفرینی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها