خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نقشه های شوم دشمنان از بین خواهد برد

دکتر صوفی زاده گفت: دشمن دنبال یاس و ناامیدی مردم ایران هست که بتواند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات دور نموده و به هدف شوم خودش برسد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۵۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نقشه های شوم دشمنان از بین خواهد برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: دکتر محمد حسین صوفی‌زاده از سخنرانان سیاسی کشوری در جلسه نهضت ملی جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات در جهاد کشاورزی گفت: امروز هر کسی که در انتخابات ثبت نام کرد و کسانی که تبلیغ کردند و آن‌هایی که مردم را تشویق به حضور انتخابات می کنند پس اینان جریان خودی هستند پس باید مواظب دشمن باشیم .

دکتر صوفی‌زاده افزود:دشمن دنبال یاس و ناامیدی مردم ایران هست که بتواند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات دور نموده و به هدف شوم خودش برسد.

وی با اشاره به اول انقلاب  گفت: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در یک سال ۵ بار به رای مردم رجوع کرد و در تاریخ ایران به عنوان نقطه عطفی ثبت شد.

دکتر صوفی‌زاده اظهار داشت: در کشور حدود ۲۴ هزار نفر به عنوان داوطلب در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۶ درصد نسل جوان هستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کاندیداهای ثبت نام شده احراز هویت آنها با دولت بوده و شایستگی نماینده با مردم هست پس مردم باید نماینده اصلح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

وی بیان داشت: مشارکت در انتخابات باید حرف اول را بزند ، دشمن به دنبال یاس و ناامیدی مردم، دوقطبی کردن جامعه، دور کردن جوانان از انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها