حجت الاسلام نجاری:

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب یأس دشمن و تقویت نظام خواهد بود

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هم موجب یأس دشمن خواهد بود و هم موجب تقویت نظام، رهبری و حاکمیت دینی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۳۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست بصیرتی که به مناسبت ماه رجب در مسجد محمدیه کوی خاتم برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب المرجب اظهار کرد: وقتی ماه رجب فرا می‌رسید پیامبر اکرم(ص) دعا می‌فرمودند که خدایا ماه رجب و شعبان را بر ما مبارک گردان و به ما توفیق بده که ماه رمضان را درک کنیم.

وی با بیان اینکه در این سه ماه از جمله اعمال مورد تاکید روزه‌داری است، افزود: امام خمینی(ره) می‌فرمود فضیلت و شرافت این سه ماه در زمان‌ها و بیابان‌ها، در عقل‌ها و فکرها نمی‌گنجد و در این سه ماه برکات بسیاری نصیب انسان‌ها می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنانی از امام باقر(ع) گفت: اگر معرفت و ایمان انسان‌ها بیشتر باشد در مقابل مشکلات زندگی، حوادث و اتفاقات ناگواری که پیش می‌آید صبوری می‌کنند و تسلیم امر الهی می‌شوند.

وی عنوان کرد: در زندگی همه افراد مشکلاتی وجود دارد چراکه ویژگی دنیا است و مهم این است که با این مشکلات چطور برخورد کنیم؛ تا ایمان و معرفت فرد قوی نشود، به صبر و حسنات باور نخواهد داشت و فرد نمی‌تواند در برابر مشکلات صبوری و با آنها مبارزه کند بنابراین ما باید تلاش کنیم ایمان و معرفت خود را قوی کنیم.

نجاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اسفند ماه امسال حاکمیت دینی و نظام اسلامی برنامه‌ای دارد که از جمله اتفاقات مهم در نظام اسلامی ما است و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: حساسیت این انتخابات بالا است و رهبر معظم انقلاب فرمودند توپخانه‌های دشمن ماه‌ها است که نسبت به انتخابات سیاه نمایی و علیه انتخابات ایران اسلامی تبلیغات می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی دشمن ماه‌ها است که علیه این انتخابات و نظام اسلامی تبلیغات می‌کند به همین دلیل رهبر انقلاب ۱۱ ماه مانده به انتخابات فرمودند که مواظب باشید در مقابل حملات، تبلیغات و سیاه نمایی‌های دشمن علیه ایران اسلامی مقاومت کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ایران اسلامی نسبت به حاکمیت دینی و مسئولین بدبین شود، گفت: در همه دولت‌ها مفاسد و مشکلاتی وجود دارد، دشمن می‌خواهد آنها را بزرگنمایی کند؛ اگر دولت ایران اسلامی خدماتی به مردم ارائه داده آنها را سیاه نمایی کند تا مردم نبینند و بی اطلاع باشند؛ هدف این است که مردم نسبت به مسئولین و نظام ناامید شوند و این کار دشمن است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کسی که می‌خواهد مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کند آن فرد خائن به مردم، نظام اسلامی و ایران است.

نجاری با اشاره به اینکه چرا فقط مشکلات اقتصادی ایران در رسانه‌ها پررنگ است، چرا اگر یک مشکلی، یک فسادی در ایران اسلامی مطرح می‌شود همه رسانه‌ها و همه شبکه‌های ماهواره‌ای بلندگوهای خود را روشن می‌کنند و آن را پررنگ می‌کنند؟ اضافه کرد: شیطان بزرگ استکبار، علیه این دولت و ایران اسلامی قیام کرده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولین ما در این وضعیت می‌خواهند مشکلات را حل کنند، افزود: در این تحریم همه جانبه و در این جنگ ترکیبی، دشمن مشغول اقدام علیه ایران اسلامی است، و تلاش می‌کند عیب‌ها و مشکلات را بزرگنمایی کند تا مردم نسبت به ایران، مسئولین، دین، روحانیت، مرجعیت و رهبری بدبین شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: درخواست و تاکید رهبر معظم انقلاب، حضور پررنگ و پرشور در انتخابات است چراکه حضور پرشور مردم در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی گفت: اگر حضور مردم در انتخابات پایین باشد باز تحریم‌ها شروع خواهد شد و مشکلات بیشتر خواهد شد، آنچه موجب کاهش تحریم بوده و یأس و ناامیدی دشمنان را رقم می‌زند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که این حضور هم موجب یأس دشمن خواهد بود و هم موجب تقویت نظام، رهبری و حاکمیت دینی خواهد شد.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار