خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوهستانی:

امام خمینی (ره) در مبارزه رویکرد تحولی داشتند

همدان-معاون نظارت و بازرسی سپاه پاسداران گفت: امام خمینی (ره) در مبارزه با شاه، رویکرد تحولی داشتند و ما نیز با تأسی از ایشان در سپاه، رویکرد تحولی در پیش گرفته‌ایم.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی در همایش تبیین سند تحول نمایندگی که با حضور کارکنان نمایندگی سپاه انصارالحسین(ع) در سالن شهید شهبازی همدان برگزار شد، با اشاره به حوادث تاریخی  قرن اخیر اظهار کرد: زمانی که امام خمینی (ره) دیدند، شاه به دنبال نابودی اسلام بر آمده، تصمیم به مقابله با او گرفتند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مبارزه با شاه هر زمان که احساس می‌کردند، شاه روش جدیدی در پیش گرفته، ایشان نیز با فتواها و بیانیه‌های جدید، تاکتیک‌های خود را عوض می‌کردند.

معاون نظارت و بازرسی سپاه پاسداران ادامه داد: امام خمینی (ره) در مبارزه با شاه، رویکرد تحولی داشتند و ما نیز با تأسی از ایشان در سپاه، رویکرد تحولی در پیش گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس با توجه به وضعیت‌های مختلفی که با دشمنان تعریف می‌شود ما نیز تحولاتی در برنامه‌ها داریم و سفرهای ما به استان‌های مختلف و برگزاری جلسات تحولی نیز در این راستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات