خبرهای داغ:
دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۵ کشوری با حضور آثار هنرمندان از استان‌های «فارس، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، هرمزگان و کرمان» در نگار خانه ایثار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۹۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار منطقه 5 کشوری با حضور آثار هنرمندان از استانهای «فارس، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، هرمزگان و کرمان» در نگار خانه ایثار افتتاح شد.

فراخوان دریافت آثار شهریور امسال اعلام شد و قریب به هشت هزار و 80 اثر از 6 هزار و 400 نفر شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره رسید

که پس از داوری اولیه 132 اثر در رشته‌های «نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی خط. خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور، مجسمه سازی» منتخب شد و به نمایشگاه راه پیدا کرد.


داوران این جشنواره «علی تن، داوود جلیل‌نژاد و غلامرضا راهپیما بود که پس از داوری نهایی در بخش بزرگسال 38 هنرمند برگزیده و شایسته تقدیر شدند و در بخش دانش آموزی نیز 30 هنرمند شایسته تقدیر شدند.

این نمایشگاه از 24 دی‌ماه در نگار خانه ایثار واقع در خیابان فرزدقی(موسسه فرهنگی ورزشی ایثار) برپاشده است و علاقمندان تا 27 دی‌ماه می توانند از ساعت 9 صبح الی 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

هنرمندان جهت دیدن آثار نمایشگاه به صورت مجازی می توانند به سایت نوید شاهد فارس مراجعه کنند.

اختتامیه نمایشگاه چهارشنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح در سالن همایشات آرامگاه سعدی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار