خبرهای داغ:
دکتر حیدر آسیابی گفت: جنایاتی که در غزه اتفاق می افتد بسیار گسترده است و این جنایات هدفمند است چرا که بیمارستان و مدرسه و غیر نظامیان هدف آنها است
کد خبر: ۹۵۷۰۴۵۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

جنایات رژیم صهیونیستی یک نسل کشی آشکار است/مردم با حضور در انتخابات بار دیگر حماسه خواهند آفرید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان در تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان گفت: اتفاقاتی که اکنون توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می‌افتد و همچنان استمرار دارد یک نسل‌کشی است که به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در صد روز گذشته بیش از ۲۴هزار نفر در غزه شهید و بیش از ۶۰ هزار نفر مجروح که حدود ۱۷ هزار نفر از این آمار زنان و کودکان بودند در حالیکه آنان در حال دفاع مشروع از خاک خود بودند. 

آسیابی اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۳۰ بیمارستان و بیش از ۶۰ هزار منزل مسکونی را مورد هدف قرار داده است و این نشان می دهد که هدف آنها فقط جنگ با حماس نیست و این مصداق بارز نسل کشی است.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: جنایاتی که در غزه اتفاق می افتد بسیار گسترده است و این جنایات هدفمند است چرا که بیمارستان و مدرسه و غیر نظامیان هدف آنها است.این جنگ بین حماس و رژیم غاصب صهیونیستی است یک دفاع مشروع از کشور فلسطین است. اسرائیل میخواهد با حماس بجنگد چرا زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را مورد هدف قرار داده است اسرائیلی که دستش به خون دانشمندان ما آغشته است و اخیرا سرداران ما را در سوریه به شهادت رسانده است برکسی پوشیده نیست.

آسیابی اذعان داشت: اسرائیل می‌خواهد غزه را خالی کند و به سرزمین خودش اضافه کند ما امروز جمع شدیم تا تمام قد از ملت مظلوم غزه دفاع کنیم و بگوییم ما هم در کنار دولت و مردم آفریقا هستیم و اعلام حمایت از مردم غزه می‌کنیم و انتظار داریم یک اقدام عاجل برای توقف این جنایت رقم بخورد.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتخابات ۱۴۰۲ را در پیش داریم و انتظار داریم همه عزیزان مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند تا شاهد یک حماسه دیگر از مردم استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، بيانيه‌ای قرائت شد و حقوقدانان و قضات استان گلستان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را علیه آمریکا «شیطان بزرگ» و اسرائیل اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار