خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: عملیات بهسازی بازار امام خمینی در هسته مرکزی شهر تا قبل از نوروز ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۴۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید نوراله موسوی با اشاره به آغاز بهسازی بازار خیابان امام خمینی غربی در بازار هسته مرکزی شهر اهواز گفت: این بازار یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بازار‌های شهر است و یکی از تاثیرگذارترین راسته‌های تاریخی اهواز نیز محسوب می‌شود، بنابراین عملیات بهسازی این بازار آغاز شده است.

او می‌گوید: در قالب این طرح، بدنه‌سازی خیابان امام غربی انجام می‌شود و ستون‌هایی که در سال‌های قبل تخریب و از فرم هماهنگ خود خارج شده‌اند، به حالت اولیه برمی‌گردند.

موسوی ادامه داد: سقف این خیابان نیز رنگ‌آمیزی و پایه‌های سنگی برای ستون‌ها ساخته می‌شود، این طرح تا قبل از پایان اسفندماه تکمیل و به شهروندان اهوازی تقدیم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز با اشاره به انجام نورپردازی بازار امام خمینی در مراحل بعدی طرح بهسازی، می‌گوید: در مرحله نخست، ابتدا کار در خیابان امام غربی انجام می‌شود و سپس کار در خیابان امام شرقی نیز انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار