خبرهای داغ:
با حضور وزیر نیرو:

واحد تولید فرومنگنز متوسط کربن و کم کربن در اندیمشک به بهره برداری رسید

نخستین واحد تولید فرومنگنز متوسط کربن و کم کربن کشور جمعه شب با حضور وزیر نیرو در اندیمشک به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۱۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

یوسف زمانی اصل سرپرست فرمانداری اندیمشک در حاشیه آیین افتتاح این واحد صنعتی به خبرنگار ایرنا گفت: واحد تولید فرومنگنز متوسط کربن و کم کربن چهارمین گام توسعه شرکت‌ پانیا پرتو کهرباست که اسفند سال ۱۴۰۰ توسط وزیر صمت کلنگ زنی شد و امروز به دست وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: برای راه اندازی خط تولید فرومنگنز متوسط کربن و کم کربن این شرکت‌ به عنوان نخستین واحد تولید این محصول مهم در کشور ۶۵ دلار سرمایه گذاری ارزی و ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی شده است.

زمانی بیان کرد: این خط تولید ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن فرو منگنز متوسط کربن و ۱۰ هزار تن فرومنگنز کم کربن را دارد که با بهره‌برداری از این خط برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک با اشاره به بهره‌برداری از گام پنجم توسعه این شرکت در آینده نزدیک گفت: گام پنجم توسعه این شرکت شامل راه اندازی خط تولید فروسیلیکو منگنز است که این طرح نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

زمانی اصل ادامه داد: شرکت پانیا پرتو کهربا اندیمشک از شرکت‌های موفق اندیمشک و استان است که تاکنون حدود یک هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها