مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: شهید سلیمانی بعد از انقلاب نیز با ارتباطی که با ملت‌های آزادی‌خواه ایجاد کرد به سازماندهی و آموزش گروه‌های مقاومت پرداخته در تقویت و ساماندهی و اتحاد گروه‌های مخلص و فداکار نقش بی‌بدیل داشت به همین دلیل پیروزی جبهه مقاومت ثمره تلاش شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۴۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام اشرف علی محمدی گفت: همواره در طول تاریخ بشریت مسئله حق و باطل در مقابل همدیگر بوده و هستند و خواهند بود. یعنی تقابل جمهوری اسلامی با آمریکا ی جنایتکار و ایادی فاسد آن یک مسئله جدیدی نیست که بعضی شاید این‌گونه القا کنند که از زمان تسخیر لانه جاسوسی این تقابل و دشمنی شروع شده در حالی این تقابل و دشمنی‌ها مربوط به گذشته‌های دور است .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: دشمنی ایران و آمریکا مربوط به زمان دولت مصدق است که آمریکا علیه دولت قانونی ملت ایران کودتا کرد و دشمنی و خباثت خود را آشکار ساخت.

 

 وی بیان داشت: آغاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جرقه‌ای در ملت‌های آزادی‌خواه منطقه و جهان ایجاد کرد و اعتماد به نفسی به آن‌ها داد که در مقابل حاکمان زورگو ایستادگی کنند و ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) نشان داد که دیگر ملت‌ها نیز می‌توانند در مقابل زورگویان و مستکبرین عالم بایستند و حقشان را بگیرند.

 

 علی محمدی گفت: شهید سلیمانی که بزرگمردی در تاریخ ملت ایران است علاوه بر اینکه در دفاع مقدس جانانه در فرماندهی نیروهای بسیجی نقش بسیار مؤثری داشتند .

 

 وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی بعد از انقلاب نیز با ارتباطی که با ملت‌های آزادی‌خواه ایجاد کرد به سازماندهی و آموزش گروه‌های مقاومت پرداخته در تقویت و ساماندهی و اتحاد گروه‌های مخلص و فداکار نقش بی‌بدیل داشت و امروزه می‌بینیم همین جبهه خاری در چشم دشمنان اسلام است یکی پس از دیگری نقشه‌های آن‌ها را نقش‌برآب می‌کنند و ان‌شاءالله در آینده نزدیک همان‌طور که همین جبهه مقاومت گروه تروریستی و خطرناک داعش گروهی که دشمنان با هزینه‌ای اقتصادی و سیاسی و اعتقادی خیلی زیاد روی کار آورده بودند را تارومار کردند، رژیم غاصب صهیونیستی را ذلیلانه نابود و آمریکای جنایتکار را از منطقه اخراج می‌کنند و ریشه ظلم، جور و ستم را می‌خشکانند تا مردم مظلوم در سایه امنیت و آرامش زندگی آرام و به‌دوراز تنش و جدال داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار