مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین؛
مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سیاسی کشور یک نظام مردم‌سالاری دینی است که با پشتوانه مردم مشکلات اساسی را حل کرده و یکی از مظاهر حضور مردم انتخابات است و به تعبیر رهبر انقلاب حل‌کننده مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۳۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار فضل الله کفیل مستضعفین در مراسم اجلاس مجمع بسیجیان استان ایلام که در سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، گفت: فرهنگ مقاومت امروز یک حرکت را در جهان ایجاد کرده، مقاومتی که بر برکت شهدا و مردم تبدیل به یک فرهنگ جهانی شده است.

 

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز واژه مقاومت تبدیل به یک کابوس برای دنیای استکبار شده است. به برکت حضور جبهه مقاومت در منطقه دشمن ناتوان شده و شکست‌های پی‌در‌پی و گوناگونی را تجربه کرده است و امروز شاهد شکست جبهه استکبار هستیم.

 

 وی بیان داشت: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس مظلومانه و بدون سلاح و امکانات، سختی‌ها را تحمل کردند و در برابر دشمن ایستادند و این مقاومت، دشمن را به تحیر واداشت.

 

کفیل گفت: یک باریکه (غزه) امروز در خط مقدم اسلام ایستادگی می‌کند و رژیم صهیونیستی با همه تجهیزات روز دنیا با اینها می‌جنگد و به پناهگاه زنان و کودکان حملات هوایی می‌کند و این مقاومت برای دین، افتخار ایجاد کرده است.

 

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بسیج یک فرهنگ، یک تفکر و برای همه افرادی که‌ دلشان برای ایران می‌تپد شخصیتی است که به دنبال اعتلای ایران اسلامی است و همه ظرفیت‌های خود را برای حل مشکلات گوناگون به کار می‌گیرد.

 

وی بیان داشت: مجمع بسیج یعنی ظرفیتی از نخبگان و یک راهبرد برای قوت و قدرت نرم کشور است. امروز راهبرد اساسی در جبهه نرم کشور، یکی راهبردهای مجمع بسیج است.

 

کفیل یادآور شد: بنابراین باید شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنیم. قطعاً ساختارهای سیاسی و اجتماعی نمی‌تواند همه ظرفیت نخبگان را در خودش جای دهد و مجمع بسیجیان این ظرفیت بی‌بدیل را جمع کرده و به این‌ها شکل می‌دهد.

 

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج گفت: امروز دو موضوع بحرانی آب و جمعیت را داریم که نیازمند برنامه‌ریزی اساسی، عملی و فکری عمیق نخبگان ما در مناطق مختلف است که بر اساس شرایط خاص منطقه باید به مشکلات و موضوعات مختلف بپردازند و راه‌حل مناسب ارائه دهند.

 

وی یادآور شد: ظرفیت مجامع بسیج یک ظرفیت ویژه و بی‌بدیل است که اولویت مسائل مردم را تشخیص داده و برای آن‌ها راه‌حل ارائه می‌دهد که اگر اراده داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

 

کفیل عنوان کرد: نظام سیاسی کشور یک نظام مردم‌سالاری دینی است که با پشتوانه مردم مشکلات اساسی را حل کرده و یکی از مظاهر حضور مردم انتخابات است و به تعبیر رهبر انقلاب حل‌کننده مشکلات کشور است.

 

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج تصریح کرد: باید با تعامل و ارتباطی که با مردم داریم مردم را به مشارکت دعوت کنیم‌. ایلام در حوزه مشارکت در انتخابات طی ادوار مختلف جز استان‌های الگو بوده است.

ارسال نظرات