افشین آریایی نسب از اعزام ۱۰۲۵ تیم پزشکی به نقاط مختلف استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۶۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، افشین آریایی نسب، مدیربسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات این سازمان در زاهدان برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۲۵ تیم پزشکی شامل ۱۲۲ تیم در زمینه دندان‌پزشکی، ۴۳۵ تیم ویزیت عمومی و ۴۶۰ تیم تخصصی در نقاط حاشیه نشین و دور از دسترس استان، خدمات بهداشتی و درمانی اقدام به ارائه خدمات رایگان به مردم کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با اعزام هزار و ۲۵ تیم پزشکی ۲۸۰ هزار و ۱۹۱ نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی این استان بهره‌مند شدند.

مدیربسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان از اعزام هشت تیم فوق‌تخصصی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آخرین فعالیت سازه بیمارستان صحرایی در سیل جنوب سیستان و بلوچستان در صورت تجهیز امکانات و راه‌اندازی این سازه بیمارستان صحرایی به مناسبت دهه فجر در دو نقطه زاهدان و نصرت آباد جهت ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم برپا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ویزیت‌های رایگان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در نقاط مختلف انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی با هدف گسترش فرهنگ مقدس معنوی بسیج در جامعه پزشکی و دانشگاهی و پاسداری از آرمان‌های جاوید حضرت امام (ره) و به منظور تلاش در راستای تحقق اهداف عالیه تلاش می‌کند.

‌آریایی نسب افزود: با تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سال ۷۴ که با انتخاب و فعالیت نخستین شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی همراه بود این حرکت ارزشمند سرعت و توان بیشتری کسب کرد و از آن تاریخ تاکنون فعالیت چشمگیری در عرصه‌های کارشناسی حوزه سلامت، علمی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی توسط بسیج جامعه پزشکی صورت پذیرفته است.

مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادانه داد: هم اکنون این قشر از بسیج با بهره گیری از تعداد بی شماری از نخبگان و اساتید گروه پزشکی برای سیاست گذاری و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مسیر اهداف مشخص شده، استفاده می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار