خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون خبر داد: اعتکاف دانش آموزی برای دومین سال متوالی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۰۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رجب اظهار داشت: با همکاری اداره آموزش و پرورش، دفتر امام جمعه و دیگر نهادهای مربوط شهرستان اعتکاف مختص دانش آموزی در 4مسجد از مساجد شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی با اهمیت خواندن برنامه تربیت در بین نوجوانان کشور، ادامه داد: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این فضـای تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

حجت الاسلام سجادیان تصریح داشت: موضوع اعتکاف فرصت مغتنمی است که باید هیات های مذهبی، مساجد، تشکل های دانش آموزی و مدارس از این ظرفیت تربیتی استفاده کنند چرا که برنامه اعتکاف دانش آموزی یک حرکت تربیتی برای نوجوان می باشد.

وی با بیان اینکه اعتکاف یکی از فرائض مستحب در دین مبین اسلام است و مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، اظهار کرد:« به منظور تقویت روحیه معنویت در دانش‌آموزان و تحقق ساحت عبادی در سندتحول بنیادین آموزش و پرورش، این امر خدا پسندانه در شهرستان کازرون برگزار می شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه کازرون در انتها از عموم مسئولان خداجو که در این امر الهی همکاری و مشارکت دارند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار