تبریز- مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی هم اکنون در سالن شهدای سپاه عاشورا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۲۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا در ابتدای آغاز این مجمع با اشاره به اهمیت هیات های اندیشه ورز بسیج در نگاه رهبر انقلاب، گفت: باید طبق تاکید ایشان این هیات ها گره گشای مسایل در کشور باشند.

سردار اصغر عباسقلی زاده با اشاره به نقش آذربایجان در طول تاریخ انقلاب و پیش از آن، اظهارداشت: آیت الله خامنه ای بارها در سخنان خود انتظار ویژه ای از این خطه دارند و عنوان «آذربایجان سر ایران» است رسالت و وظایف ما را در این راستا بیشتر و سخت تر می کند.

وی توجه به ظرفیت ها و قابلیت های تبریز و آذربایجان را برای نقش آفرینی در آینده کشور مهم دانست و تاکید کرد: آذربایجان همچنان که در گذشته نقش درخشانی در پیشرفت ها و سرنوشت کشور داشته که نمونه آن تاریخ مشروطه و قیام 29 بهمن تبریز است باید برای آینده کشور نیز به صورت ویژه نقش آفرینی کند.

سردار عباسقلی زاده افزود: باید فرامین امام راحل و رهبر انقلاب را سرلوحه امور خود قرار داده و برای پیشبرد اهداف انقلاب از آن ها استفاده کنیم که نکته های سرنوشت ساز ما فرامین امامین انقلاب است.

در این مجمع کارگروه های تخصصی در خصوص مساله تنش آبی استان، جمعیت و فرزند آوری و انتخابات پیش رو به طرح مساله پرداخته و آن را مورد بررسی قرار می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار