خبرهای داغ:
کارگاه آشنایی با آسیب‌های اجتماعی به همت فرهنگی خانواده برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۲۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کارگاه آشنایی با آسیب های اجتماعی و جنگ شناختی، به همت فرهنگی خانواده ناحیه فراشبند ، با حضور خانواده های پاسداران برگزار شد.


حجه الاسلام  پورغلامی مسئول نمایندگی ناحیه فراشبند در این کارگاه گفت: پاسداران و خانواده های آنها ، در خط مقدم دفاع از انقلاب و ولایت قراردارند .

وی ادامه داد: تکثیر نسل و فرزند آوری ، کمک به اعتلای فرهنگ و سلامت اخلاقی ، تربیت فرزند از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

حجه الاسلام  پورغلامی افزود: همگانی کردن اخلاق اسلامی در جامعه ، گسترش علم و مجاهدت برای اقتدار ملت ایران ، تلاش برای وحدت آفرینی ، از مهمترین معروفات جامعه امروز است.

مسئول نمایندگی به چهار مقوله مورد تاکید کرد و گفت: رهبری در بحث انتخابات که شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت است می فرمایند: امروز دشمن سعی در جلوه دادن عدم مقبولیت و محبوبیت نظام اسلامی در چشم مردم دارد و تلاش میکند تا حضور پایینی در پای صندوق های رای صورت بگیرد.

وی به تلاش خانواده های پاسداران در جهت بصیرت افزایی و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ما باید با تبیین و اقدام و عمل خود مردم را به حضور گسترده در پای صندوق های رای ترغیب نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار