در این بازدید، اعضای رسانه و خبرنگاران با فرآیند تولید و بسته بندی گوشت آشنا شدند و از نحوه تولید این محصول با کیفیت و استفاده از تکنولوژی مدرن مطلع شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۸۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،رییس سازمان بسیج رسانه گفت :در این بازدید، اعضای رسانه و خبرنگاران با فرآیند تولید و بسته بندی گوشت آشنا شدند و از نحوه تولید این محصول با کیفیت و استفاده از تکنولوژی مدرن مطلع شدند
یاسینی گفت : در این دیدار ، اعضای رسانه فرصت داشتند تا به صورت مستقیم با مسئولین کارخانه گفت‌وگو کرده و سوالات خود را مطرح نمایند . همچنین، زمینه‌های تولید، کیفیت محصولات و استفاده از استانداردهای بهداشتی در کارخانه به صورت دقیق برای بازدید کنندگان توضیح داده شد .
 ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
امیرحسن باستانی رییس کارخانه گوشت باستان در جمع خبرنگاران گفت : سیستان و بلوچستان به خاطر داشتن مرز مشترک با کشورهای نظیر پاکستان و موقعیت بازارچه‌های مرزیش ظرفیت قابل توجهی برای واردات دام و در نتیجه تامین نیاز کشور به گوشت قرمز به جای طی مسیر طولانی واردات از دیگر کشورها دارد.

وی با بیان اینکه ما برای مشتریان مان ارزش بالایی قائل هستیم افزود : ما دام‌ زنده را از وارد کننده می‌خریم و پس از کشتار و بسته بندی در اختیار مشتری مان در سطح استان قرار می‌دهیم.

این کار آفرین جوان با راه اندازی کارخانه گوشت باستانی بطور مستقیم و غیرمستقیم باعث ایجاد اشتغال ۱۰۰ نفر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار