خبرهای داغ:

توزیع 130 تن شکر در آذربایجان شرقی برای ایجاد تعادل در بازار

تبریز- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزيع 130 تن شکر با قيمت مصوب دولتي در آذربایجان شرقی جهت ايجاد تعادل در بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۳۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستاي حمايت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قيمت مصوب دولتی در فروشگاه هاي زنجيره اي و شركت هاي تعاوني مصرف، تعاون روستايي و تعدادي از مغازه هاي خرده فروشي به عنوان کاسبان امين در سطح شهر تبريز و ساير شهرستان ها در حال انجام است.

وی در خصوص توزیع شکر در بازار گفت: قیمت مصوب هر کیلو 29 هزار تومان مختص خرده فروشی و 25 هزار و 500 تومان مختص عمده فروشی در سطح استان است و شكر توزیع شده به صورت فله ای و از محل باقیمانده سهمیه مهرماه است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: از 130 تن شکر تخصیص یافته، 65 تن مخصوص توزیع در شهرستان تبریز است و 65 تن دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

رحمانی در پایان سخنان خود گفت: سهمیه شهرستان‌هایی که مباشرین آن ها تا 23 دی ماه نسبت به اقدامات لازم در خصوص تخصیص برش توزیعی اقدام نکنند، به شهرستان‌های متقاضی دیگر اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار