حجت الاسلام بامری گفت: شهید سلیمانی با قدم گذاشتن در مسیر مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا(س) به مقام و شایستگی شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۹۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در سراوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری، امام‌جمعه سراوان با اشاره به ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی غمی بزرگ در عالم بر دل صاحبان فکر گذاشت، شخصیت سردار سلیمانی به این جهت برجسته شد؛ چون سردار در مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم برداشت.

وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری و جهاد در راه خدا در مکتب حاج‌قاسم دو رکن اصلی است، افزود: سردار سلیمانی به دلیل اینکه در مسیر مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم برداشت به این شایستگی رسید.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: سردار سلیمانی به فرماندهی ولی خدا و توکل به خدا پرچم حق را در دست گرفت و مقابل زورگویان عالم ایستاد و ریشه فاسدان را خشکاند و مظلومان عالم را در سوریه و لبنان یاری کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: به همین جهت دشمنان به وحشت افتادند و فاسدترین فاسدان عالم برنامه به‌شهادت‌رساندن شهید سلیمانی را طراحی و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند؛ اما مکتب و مسیر حاج‌قاسم ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار