خبرهای داغ:
سرهنگ علی زمانی از اعزام ۴۵ نفر از کارگران بسیجی شهرستان آبیک در قالب کاروان راهیان به مناطق عملیاتی جنوب به همت حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۸۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

قزوین_ سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: بسیجیان قشر کارگری روز جمعه ۱۵ دی ماه به همراه راوی و مسوولان بسیج قشر کارگری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که به مدت چهار روز از این مناطق بازدید و ۱۸ دی ماه به شهرستان برمی گردند.

وی افزود: این زائران از مناطق عملیاتی عملیات کربلای ۴، پادگان دوکوهه، ، والفجر، ۸ اروند رود، عملیات فتح المبین، منطقه هویزه، منطقه نهر خین، شلمچه و طلائیه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اذعان کرد: در بازدید قشر کارگری حاج پرویز دشتی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به روایتگری می‌پردازد و در رزمایشی، صحنه ها و اتفاقات دوران دفاع مقدس برای بسیجیان بازسازی می‌شود.

علی زمانی افزود: اعزام قشر کارگری بسیج به مناطق عملیاتی جنوب سومین مرحله از اعزام ها پس از اجرای دو مرحله راهیان نور دانش آموزان دختر به این مناطق محسوب می‌شود و در مرحله چهارم که قبل از پایان امسال خواهد بود دانش آموزان پسر و پس از آن پنجمین مرحله بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا طبق آیه ۱۶۹
سوره مبارکه آل عمران، زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: شهیدان طی معامله زیبا با خدای متعال و فدا کردن جان خود، سبب می‌شوند خدا قدرت تصرف در امورات و احوالات اشخاص را به شهدا عطا کند.

علی زمانی اذعان کرد: شهدا حتی بدون روایتگری و مداحی هم تاثیر معنوی خود را بر زائران گذاشته و به نوعی دلداده شهدا می‌شوند به گونه‌ای که برخی درخواست حضور دوباره در مناطق عملیاتی را دارد که به دلیل محدودیت سعی می‌کنیم افرادی که اولین بارشان است، را اعزام کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار