خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از مراسم شهید سلیمانی ترس دارند این نشان از استیصال آن‌هاست زیرا آنها می‌دانند که مردم پای انقلاب و ارزشهای والای آن ایستاده اند.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۷۴
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

شهید سلیمانی در دل ملت های آزادیخواه جا دارد / حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پایدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدای مسجد امام حسن مجتبی (ع) آزادشهر گفت: یادواره شهدا یک مکتب است و در این ‌محافل فرهنگ عاشورایی تدریس و به نسل جوان جامعه منتقل می‌شود.

سردار حسینی افزود: آنچه که موج انقلاب اسلامی را بی‌نهایت می‌کند فرهنگ عاشورایی،فرهنگ علوی و فرهنگ انتظار است و این تفکر ‌است که طول موج انقلاب را به سمت وصال هدایت می‌کند.

جانشین سپاه نینوای گلستان بیان داشت : آن چیزی که مردم را به منبع وحی الهی متصل می‌کند پیوست ناگسستنی مردم با ولایت و مکتب است.

سردار سید موسی حسینی همچنین به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی از شخصیت‌هایی است که در حوزه پیوند مردم ، شریعت و ولایت را در اوج قرار دارد.

وی افزود : شهید سلیمانی نه تنها در دل ملت ایران و جبهه مقاومت و مسلمانان بلکه در دل تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان جا دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از مراسم شهید سلیمانی ترس دارند این نشان از استیصال آن‌هاست زیرا آنها می‌دانند که مردم پای انقلاب و ارزشهای والای آن ایستاده اند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات امسال گفت: تمام دنیا ائتلاف کردند در مقابل اسلام و انقلاب و اراده ملت ایران بایستند و نگذارند انتخابات با شور برگزار شود لذا وظیفه همه آحاد ملت است با حضور پر شور خود در این انتخابات بار دیگر دشمنان را مٱیوس کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار