خبرهای داغ:
دوره دانش افزایی"پیشگیری از آسیب های اجتماعی"به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۰۶
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛

دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مشاورین مدارس ، اولیا و دانش آموزان با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای ابراهیمی و مدرس استانی به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی برگزار گردید.

 

رضا ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی در این جلسه بیان کرد : آسیب‌های اجتماعی ریشه‌های عمیقی دارند، اخلاق و رفتار فرزندان نتیجه تربیت ما والدین است.

 

وی در ادمه افزود : یکی از راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آشنا کردن فرزندان با اهل بیت (ع) و ایجاد محبت آنها است که با آشنایی با فنون و مهارت‌ها و عملی کردن آنها می‌توانیم موجبات سعادت و خوشبختی فرزندانمان را فراهم کنیم.

 

ابراهیمی اضافه کرد : سعی کنیم فرزندانمان را با یکدیگر مقایسه نکنیم بلکه آن ها را با خودشان مقایسه کنیم، به جای نصیحت کردن با او گفت‌و‌گو کنیم و اجازه دهیم کودک شکست را تجربه کند تا ایستادن را یاد بگیرد.

 

او در پایان افزود : از تنبیه و سرزنش کردن کودک بپرهیزیم، زیرا تنبیه و سرزنش امکان لجبازی را در کودکان افزایش داده و ممکن است در بزرگسالی کودک به علت احساس حقارتی که در کودکی تجربه کرده است، به دام آسیب‌های اجتماعی بیفتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها