در پبام امام جمعه شهرکرد در حادثه تروریستی کرمان آمده است: مقتدای این مردم سید الشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورایی و نهضت خمینی هم خاموش خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۲۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ درپی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران مزار سردار دلها،سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی درحادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد پیام تسلیتی را صادر کردند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحيم

۱۳ دیماه در سالروز میلاد پر نور و سعادت حضرت صدیقه کبری علیها سلام شاهدجنایتی هولناک از سوی دشمنان این ملت و این خانواده بودیم، تروریست‌های خبیث با هدایت اربابان آمریکائی و صهیونیستی خود جمعی از مردمی که زائر محبوب دلشان بودند را به خاک و خون کشیده و ایران اسلامی را داغدار نمودند.

اولا بدانند با این رذالتها نمی توانند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کنند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدنها نجات دهنده او نخواهد بود.

ثانیا، این ملت حسینی را هنوز نشناخته اید و دچار اشتباه محاسباتی می‌شوید، مقتدای این مردم سید الشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورائی و نهضت خمینی هم خاموش خواهد شد. هر چه از ما بکشید ملت را مقاوم‌تر و حاضرتر در صحنه نموده‌اید، نمونه‌های فراوانی را قبلاً دیده‌اید و در این حادثه هم فردا جمعه خواهید دید که در سراسر این کشور چه خروشی علیه جنایت شما برپا خواهد شد.

مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری هم در شهرکرد و در همه میعادگاه‌های نمازجمعه استان نفرت و انزجار خود را از این پلیدی‌ها نشان داده و فریاد انتقام سرخواهند داد و البته به زودی شاهد انتقام نهائی هم خواهند بود و نصرت الهی را در محو رژیم غاصب خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمد علی نکونام

14 دی 1402

ارسال نظرات