خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

امروز ایران به برکت انقلاب در بسیاری از رشته‌ها در رده‌های برتر دنیا قرار دارد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: هم اکنون به برکت انقلاب با وجود موانع متعدد ایران در بسیاری از رشته‌ها مانند علوم هسته‌ای، هوا فضا و پزشکی در رده‌های برتر دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۵۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
امروز ایران به برکت انقلاب در بسیاری از رشته‌ها در رده‌های برتر دنیا قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد روستای گل آباد تویسرکان به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند توسعه و پیشرفت خود به خود اتفاق می‌افتد در حالی که حرکت رو به جلو مرهون زحمت و تلاش‌های مستمر است و هنوز هستند برخی کشورها که به سبک سال‌ها پیش ایران زندگی می‌کنند و پیشرفتی نداشته‌اند.

وی افزود: حرکت علمی جهان در بسیاری از رشته‌ها مثل علوم هسته‌ای، هوا فضا و پزشکی قبل از انقلاب آغاز شده بود و این تفکر طاغوتی بود که باعث عقب ماندگی ایران شده بود، اما هم اکنون به برکت انقلاب با وجود موانع متعدد ایران در این رشته‌ها در رده‌های برتر دنیا قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: وقتی آمریکا در ۱۳۲۳ از بمب اتم استفاده کرد یعنی آن موقع آنها هسته ای بودند و ایران در این زمینه هیچ حرفی برای گفتن نداشت، اما هم اکنون با تکیه بر توان داخل ایران یکی از برترین‌های هسته‌ای در جهان است و همه این امور به برکت بستری است در راستای توسعه که به برکت نگاه انقلابی به نسل جوان به وجود آمد، همان خلأیی که قبل از انقلاب وجود داشت و هیچ اعتمادی به توان داخل نبود.

وی با بیان اینکه ایران دیر بر قطار توسعه جهانی سوار شد اما زود به مقصد رسید، با اشاره به تربیت پزشک  متخصص درکشور گفت: اگر قبل از انقلاب ما از شدت نیاز پزشکان خارجی غیر هم زبان وارد می‌کردیم، به برکت انقلاب امروز در تمام شهرهای کوچک و بزرگ برترین پزشکان و متخصصان ایرانی مشغول به خدمت رسانی هستند و ایران در علوم پزشکی، هزینه‌های درمان، تولید واکسن، تولید ادوات و تجهیزات پزشکی و... یکی از برترین‌های دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار