امام جمعه آذرشهر:

جنایات اخیر دشمن جبران شکست خود در طوفان الاقصی است

تبریز- امام جمعه آذرشهر گفت: دشمن با برهم زدن آرامش و امنیت کشور، در صدد جبران شکست های غیر قابل ترمیم خود در غزه و طوفان الاقصی، است.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۷۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امین رشتبری در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: حضور و ارادت مردم در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دشمن را عصبانی کرده و باعث شده دست به چنین اقدام وقیحانه ای در گلزار شهدای کرمان، بزند که بحول و قوه الهی و بدون تردید این اقدام دشمنان، بی پاسخ نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: دشمن می داند انتخابات باعث رشد و اقتدار نظام و انقلاب است و حضور مردم در آن توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد از این رو در تلاش است در آستانه انتخابات، با ایجاد جو ملتهب و برهم زدن آرامش و امنیت مردم و کشور،می خواهد شکست های غیر قابل ترمیم خود در غزه و طوفان الاقصی را، جبران کند.

جنایات اخیر دشمن جبران شکست خود در طوفان الاقصی است

پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان آذرشهر، همپای سایر هموطنانمان در سراسر کشور، در پی حادثه تروریستی، گلزار شهدای شهر کرمان، که در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم کشورمان منجر شد، بابرگزاری تظاهرات و سر دادن شعارهایی ، استکبار و ایادی آن ها، را محکوم وخواستار پاسخ قاطع به این جنایت ضد بشری شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار