خبرهای داغ:
سردار شهباز حبیبی در یادواره ۸۶ شهید بخش کنارتخته و کمارج گفت: مسئولین همانند شهید سلیمانی در عمل و نه در شعار مطیع امر ولایت باشند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۵۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار شهباز حبیبی از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره86 شهید بخش کنارتخته و کمارج شهرستان کازرون با گرامیداشت یادو خاطره شهدا، میلاد حضرت زهرا(س)، سردار دل ها و شهدای حادثه تروریستی دیروز کرمان اظهار داشت: برپایی مراسمات شهدا باید در راه قدم گذاشتن در راه حجت بن الحسن(عج) باشد.

وی از اخلاق و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار دل ها یک نمونه و الگوه برای همگان است نه تنها در کشور و منطقه و بلکه در جبهه های مقاومت و سایر نقاط جهانی می باشد.

فرمانده گردان حضرت زینب(س) در دوران دفاع مقدس ادامه داد: بهترین مسئول و فرمانده کسی است که بر قلب ها حکومت نماید و شهید قاسم سلیمانی بر قلب نیروها و مردم دست پیدا کرده بود.

وی تصریح داد: صداقت، اخلاص، شجاعت و حقیقت از خصوصیات شهدا می باشد و شهدا هیچ وقت اهل هیچ گرایش و گروهی نبودند و خط و مش آن ها پیروی از ولایت می باشد.

سردار سلیمانی تاکید داشت: مهمترین وظیفه امروز همگان و خصوصا مسئولین حفظ ارزش های دفاع مقدس، حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی است که در این راه شهید سلیمانی الگوه خوب برای همه مسئولان کشور می باشد.

وی در ادامه با توجه همرزم بودن شهدای بخش کنارتخته و کمارج شهرستان کازرون بر ادامه دهنده راه شهدا حاضرین را دعوت نمود.

سپس حجت الاسلام مجتبی شفیعی با روایتگری در وصف شهدا و خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی حاضرین را به فیض رسانید.

در این مراسم همچنین امام جمعه بخش کنارتخته و کمارج حجت الاسلام ساریخانی در سخنانی کوتاه با گرامی یادو خاطره شهدا از برپا کنندگان یادواره های شهدا تشکر نمود و گروه سرود رفیق شهیدم از روستای بی بی مهلت به یادو خاطره شهدای حادثه تروریستی دیروز کرمان به اجرا پرداختند و در پایان از خانواده معظم شهدای بخش کنارتخته و کمارج با حضور مسئولین شهرستان کازرون و بخش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار