خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر حمله تروریستی وحشیانه‌ی جنایتکارانِ مهدورالدم تاریخ بشریت در گلزار شهدای کرمان را محکوم و شهادت هموطنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۵۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جانشین فرماندهی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر در پی حمله تروریستی وحشیانه ی جنایتکارانِ مهدورالدم تاریخ بشریت در گلزار شهدای کرمان در بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز ضمن عرض تسلیت محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری (دامة برکاته) و همچنین ملت شریف و عزادار پیام تسلیتی داد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

چنین تجاوز بی رحمانه ایی در حق مردم مظلوم و بی دفاع انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن نیز می باشد ، بیشتر خواهد کرد. حادثه تروریستی اندوهبار در کرمان که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و تعدادی از عزاداران شرکت کننده در مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی مظلومانه به شهادت رسیدند و مجروح شدند، بخشی از برنامه و توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است تا با هیاهوی امپراطوری رسانه ای آتش ناامنی و اغتشاش را شعله ور کرده و مانع از حرکت پیش رونده کشور به سوی پیشرفت و توسعه و خنثی سازی تحریم های ظالمانه شوند این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزّت و پیشرفت ملت ایران، برای دست یابی به مطامع شیطانی خود از هیچ جنایت و خباثتی فرو گذار نمی‌کنند و در این میان ریختن خون‌های پاک مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در گلزار شهدای کرمان و در مراسم سردار دل‌ها برای دستیابی به نیات شوم خود مباح می‌شمارند.

تعرض به امنیت مردم ایران، هدفی جز بر هم‌زدن اتحاد ملت ایران ندارد. ملتی که همواره، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.

در پایان از خداوند منان برای شهدای این حادثه اسفبار طلب آمرزش و برای بازماندگانشان نیز صبر جزیل خاستار شد. همچنین برای مجروحان آن آرزوی سلامتی و تندرستی را خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار