خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۶۸۱۱۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه گردان رزمی تبلیغی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد در پی شهادت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام علیها و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،عید بر ملت شریف ایران اسلامی به عزا تبدیل شد.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت،به بازماندگان این حادثه تروریستی، ابراز همدردی خود را به ایشان اعلام داشته و به محضر امام زمان( ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) وملت شریف ایران، این شهادت مظلومانه، را تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
ما بسیجیان گردان طلبه شهید آرمان علی وردی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر اعلام میداریم که خون این شهدا و تمامی شهدای جبهه مقاومت بر زمین نخواهد ماند و عاقبت منجر به نابودی، مستکبران جهان و رسوایی نظام سلطه در جهان خواهد شد.
مکتب ما مکتب شهادت است، همانطور که امام راحل عظیم الشان در شهادت شهید مطهری فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدار تر خواهد شد.
ما سربازان جان برکف ولایت مطلقه فقیه، به جبهه استکبار جهانی هشدار می دهیم با ریختن این خون های به ناحق ریخته، مرگ و پایان خود را نزدیک می کنید و شهادت مظلومانه این عزیزان قطعاً انتقام سختی برای شما مزدوران خواهد داشت که هر لحظه باید منتظر آن باشید.
((مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾))
و ما همان منتظرانیم که هرگز از عهد خود بازنخواهیم گشت و در انتظار آن نبأ عظیم خواهیم ماند و مجاهدانه با مستکبران و طواغیت عالم مبارزه خواهیم نمود و تلاش می کنیم تا هر چه زودتر آن نبأ عظیم اتفاق بیفتد.

(اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ شَهَادَةً فِي سَبِيلِكَ)

گردان رزمی تبلیغی طلبه شهید آرمان علی وردی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار