کنگره بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است، قهرمان» خطاب به شهیدالقدس، در سالن آمفی‌تئاتر شهدای شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۲۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح چهارشنبه ۱۳دی‌ماه، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهیدالقدس و ولادت حضرت زهرا (س)، کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در استان ایلام در سالن آمفی تئاتر شهدای شهر ایلام برگزار شد.

 

در این کنگره مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیران و بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، حوزه علمیه خواهران، فرهنگیان و معلمان، بانوان خانواده‌های شهید، جانباز و ایثارگر، بسیج جامعه زنان و جمعی از بانوان استان حضور داشتند.  

 

اجرای زنده تئاتر "نیمه پنهان سیب" توسط گروه نمایشی انجمن هنرهای نمایشی به کارگردانی زهرا چراغی و بازیگری زهرا چراغی و سروش سلطانی و همکاری هنرمند عرصه موسیقی استان اکبر خدارحمی با موضوع زندگی شهید گرانقدر "علی غیوری" و اجرای ورکشاپ زنده شهیدالقدس توسط "میترا بهرامی" از هنرمندان عرصه نقاشی استان و عضو انجمن هنرهای تجسمی از جمله فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این کنگره بود. 

 

تجلیل از زنان مقاومت (همسران جانباز ۷٠ درصد)، رونمایی از کتاب و اجرای سرود انقلابی توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این کنگره بود.  

 

 این برنامه با همکاری امور بانوان استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است. 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار