خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

اخلاص، شاه کلید حاج قاسم سلیمانی بود

تبریز- امام جمعه مرند گفت: شاه کلید حاج قاسم سلیمانی اخلاص او بود و به برکت حاج قاسم عزیز ، پیاده روی اربعین حسینی، بین المللی شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۴۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جچت الاسلام نعمت زاده در همایش سراسری شعر و ادب «سردار سرباز» در آذرشهر، افزود: حاج قاسم سلیمانی مثل مولایش، مقام معظم رهبری، جامع صفات متضاد و یک شخصیت چند بعدی است.

وی با اشاره به اینکه سردار در جایی خطاب به ترامپ می گوید؛ ترامپ بیا حریفت منم! و زمانی که یتیم را می بیند می گرید، اظهار کرد: ما این چنین رفتارهایی را از مولای متقیان حضرت علی (ع)، سراغ داریم.

حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: حاج قاسم بود که مقاومت محدود را عمیق و گسترده کرد.

 امام جمعه آذرشهر نیز در این همایش با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و سید رضی موسوی، و ۴۰۰ شهید  آذرشهر بالاخص حضرات آیات شهیدان مدنی شهید محراب و شهید حاج شیخ حسین غفاری شهید بصیرت و حجت الاسلام فخربناب(شهید منبر) و خیرمقدم گویی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بسیار بالای انسانیت است لذا بشر می تواند با غرور به سردار سلیمانی افتخار کند.

اخلاص، شاه کلید حاج قاسم سلیمانی بود

حجت الاسلام امین رشتبری افزود: سردار سلیمانی به جهت ارتباط با خداوند متعال عزت یافت و به ما هم عزت بخشید.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای انتقام خون شهیدان و ترویج یاد و نام آنان، استفاده از ظرفیت هنر و شعر است.

حجت الاسلام رشتبری ضمن قدردانی از شعرا، اهل قلم و عوامل برگزاری این همایش تاکید کرد: هر ایده ای که با زبان هنر از جمله شعر قرین شود جاودانه خواهد ماند.

 اختتامیه همایش سراسری شعر و ادب سردار سرباز به میزبانی دفتر آستان قدس رضوی، در سالن اجتماعات شهید عبدلی مدرسه انقلاب اسلامی آذرشهر برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار