نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

محیت به ذریه سادات راهی برای قرب الهی است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه احترام به ذریه پیامبر اکرم(ص) در آیات متعدد قرآن مورد تاکید و توجه قرار گرفته است، گفت: محبت به سادات دستوری از جانب خداوند است و با این وسیله می‌توان به خداوند متعال نزدیک شد چرا که محبت عامل اصلی اطاعت و پیروی است.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۴۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش جامعه سادات تبریز اضافه کرد: خداوند محبت و مودت به اهل بیت و ذریه حضرت زهرا (س) را اجر رسالت نبی مکرم اسلام قرار داده و همه را به این دوستی و محبت فراخوانده است.

وی همچنین بر لزوم شناسایی سادات و گرد هم آمدن آمدن آنان در مناسبت‌های مختلف مذهبی تاکید و خاطرنشان کرد: اتحاد و صمیمیت سادات در گسترش دین جد خود بسیار موثر است.

وی با اشاره با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلمانی گفت: غیرت و شجاعت امروز مسلمانان فلسطینی در نوار غزه، نشات گرفته از فرهنگ مقاومت است که سردار سلیمانی در بین مسلمانان به راه انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین دهه بصرت گرامی داشت و از ۹ دی به عنوان روزی فراموش نشدنی یاد و تاکید کرد: وظیفه ما در مقابل هجمه‌های عظیم دشمن این است که با اتحاد و اتفاق در مقابل دشمن بایستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار