خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

حماسه ۹ دی موجی در اقیانوس ایران بود که ریزش‌های انقلاب را کنار زد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: حماسه ۹ دی سال‌ها برنامه‌ریزی و توطئه دشمن را خنثی کرد و مثل موجی در اقیانوس ایران بود که ریزش‌های انقلاب را کنار زد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۸۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین گلچهره در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه خواهران حضرت فاطمه(س) و اعضای شورای این رده به تبیین ابعاد حماسه نهم دی ماه پرداخت و اظهار کرد: یوم الله بزرگ ۹ دی نشان از وجود یک سرمایه عظیم اجتماعی در بین مردم ایران مبنی بر حمایت از انقلاب و مکتب حضرت امام (ره) بود، که این حضور مقدس مانع ادامه مسیر فتنه‌گران شد و طومار سال‌ها و ماه‌ها برنامه‌ریزی و طمع‌ورزی دشمنان را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی سال‌ها برنامه ریزی و توطئه دشمن را خنثی کرد و مثل موجی در اقیانوس ایران بود که ریزش‌های انقلاب را کنار زد، ادامه داد: این سرمایه بزرگ اجتماعی کیمیایی است که در بسیاری از کشورهای دنیا وجود ندارد و این گونه پیوند عمیق بین حاکمیت و مردم در نوبه خود در جهان بی‌مثل و نظیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: یکی از عوامل مهم وجود این پیوند مقدس مسئله نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است که در ایران به بهترین وجه ممکن در قالب انتخابات برقرار است و مردم در طی انتخاب‌های متعدد بالاترین مشارکت را در انتصاب کارگزاران و عوامل حاکمیتی دارند.

وی گفت: دشمن قبل از هر انتخابات نفرت‌پراکنی برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه را وظیفه خود می‌داند و همین موضوع بیانگر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات است‌.

گلچهره حضور در انتخابات و دعوت دیگران برای حضور را، از بالاترین مصادیق «تواصی به حق» عنوان کرد و گفت: حقی بالاتر از حاکمیت اسلامی نیست و حضور در انتخابات باعث تقویت این حق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار