خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین:

۹ دی ماه واکنش هوشمندانه ملت ایران در مقابل تمام طرح‌های معاندین نظام اسلامی بود

 همدان- مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه از ملت ایران در مقابل تمام طرح‌ها، نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند و دشمنان نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۶۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت اظهار کرد: نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه از ملت ایران در مقابل تمام طرح‌ها، نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند و دشمنان نظام اسلامی بود.

وی گفت: یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین طرح‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که در فتنه ۸۸ ظهور و بروز پیدا کرد؛ این طرح و نقشه ماحصل ۱۰ تا ۱۵ سال برنامه‌ریزی بود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ تهدیدی علیه ساختار‌های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود، ابراز کرد: وقایع سال ۸۸ از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید، زیرا اصول موجود انقلاب، مردم، مکتب و رهبری را هدف قرار داده بودند.

وی عنوان کرد: فتنه‌گران، مورد حمایت اسرائیل، آمریکا و انگلیس بودند و تنها هدف آن‌ها این بود که عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند.

 مختاری گفت: تلاش دشمن در فتنه سال ۸۸ تضعیف، تخریب و انهدام ارکان انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان، ولایت فقیه و هتک حرمت به ساحت مقدس سیدالشهداء (ع) و روز عاشورا بیانگر اسلام ستیزی آشکار این حرکت خباثت آلود توسط دشمن بود.

وی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی در واقع انقلاب سوم بود که همانند انقلاب اول و دوم با اتکا به مثلث مردم، رهبری و مکتب ضمن خنثی سازی حرکت براندازنه علیه نظام،   انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان مختاری با اشاره به دستاورد‌های مهم حماسه نهم دی ماه گفت: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم، افزایش اقتدار ملی، عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی، پیوند مردم و رهبری، تعمیق ارتباط مردم و جوانان با فرهنگ عاشورایی، تایید بر صحت و سلامت مکانیزم دموکراتیک در نظام اسلامی، افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مردمی، تقویت و ارتقاء اعتماد عمومی به نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه‌ها در جامعه اسلامی از جمله این دستاورد‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار