فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حماسه ۹ دی دفاع مقتدرانه از دستاوردهای نظام بود

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حماسه ماندگار ۹ دی، بی‌نظیرترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از نظام مقدس، آرمان‌های آن و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۷۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، حماسه نهم دی را جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران دانست و اظهار کرد: بی‌تردید بزرگ‌ترین پیام این حماسه تاریخی، ضرورت بصیرت و پرهیز از غفلت و نفاق است.

 وی با بیان اینکه مقدسات برای ملت‌ها قابل‌دفاع هستند و انقلاب اسلامی نیز یک حادثه، واقعه و جریان مقدسی بود که تحقق پیدا کرد، افزود: واقعه‌ای که بر اساس و پایه کتاب، سنت و آموزه‌های دینی بنا شده باشد، مقدس است و برای دفاع از دین و مملکت بود که جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

 معصومی با اشاره به اینکه در زمان وقوع هر فتنه‌ای، فضا غبارآلود و غیرقابل‌تشخیص می‌شود، بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ با فضایی که پدید آمد، تشخیص حق و باطل نامشخص شد که در نهایت در ۹ دی‌ماه، مردم بابصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.

 وی حماسه ۹ دی را یکی از روزهای ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم این حماسه باعث یأس مطلق دشمنان انقلاب شد.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، خاطرنشان کرد: بعضی از انسان‌های غافل تلاش نکنند تا مردم خیانت بزرگ سران فتنه را فراموش کنند، زیرا حتماً از مردم سیلی خواهند خورد.

 وی توضیح داد: حماسه ۹ دی اگر چه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد، اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه‌های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

 معصومی در ادامه تصریح کرد: مردم در این حماسه ثابت کردند که از مسیر ولایت و رهبری دور نشده و به آن پشت نخواهند کرد و همیشه و در هر موقعیتی مدافع آن هستند.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها آگاه و هوشیار است، خاطرنشان کرد: نهم دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌گران است و مردم در این روز نشان دادند که هیچ‌گاه از حمایت انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه دست برنخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار