خبرهای داغ:
وصیتنامه صوتی شهید حاج قاسم سلیمانی با صدای هنرمندان به صورت فایل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که میتوانید این فایل صوتی را دانلود بفرمایید.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۷۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

درباره‌ی وصیتنامه صوتی حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری بسیج، درباره وصیتنامه صوتی حاج قاسم سلیمانی باید بگوییم مکتب سردار دلها دارای مولفه های گوناگونی از قبیل ولایتمداری، استکبار ستیزی، شهامت و شجاعت و نترسیدن از دشمن است.

الگوگیری از مکتب حاج قاسم اهمیت زیادی برای نسل جوان امروز دارد و تاثیر بسزایی در آینده‌ی سیاسی و اجتماعی این کشور می‌گذارد.

پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.

امام خمینی(ره)

 

وصیتنامه صوتی حاج قاسم سلیمانی

 

وصیتنامه عصاره اندیشه

این شهید بزرگوار الگوی بی بدیل مقاومت و ایثار و شهادت است. بی گمان وصیتنامه عصاره اندیشه ها و خط مشی های آن شهید سرافراز است.

اهتمام به مطالعه و بررسی وصیتنامه ایشان شاید یکی از مهمترین ماموریت های هر بسیجی باشد. اما ممکن است فرصت کافی برای مطالعه متن آن وجود نداشته باشد.

در این اثر فاخر پادکست وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی که روشنگر راه سعادت و هدایت کننده‌ی سیاسی این روزهای کشور عزیزمان ایران است و می‌شود از خط به خط نوشته این وصیتنامه الهی سیاسی استفاده کرد در اختیار شما قرار گرفته است.

این پادکست فقط یک وصیتنامه نیست و به عنوان یک مکتب و نقشه راه برای ما شناخته می‌شود.

 
 

مزایای استفاده از فایل صوتی وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی(رحمة الله علیه)

شما می‌توانید با دانلود این فایل صوتی آن را در اوقات فراغت یا مواقعی که مشغول کار دیگری هستید گوش کنید، همچنین میتوانید در هنگام رانندگی و یا موقع خواب نیز از آن استفاده کنید.
 
قابل پخش آسان در تلفن های همراه و دستگاه های پخش همراه از دیگر مزیت های این نسخه از وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی است.
 
.شما می‌توانید برای مشاهده و دانلود متن کامل وصیتنامه الهی سیاسی سردار دلها به این مطلب مراجعه کنید
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها