خبرهای داغ:
اکبری در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته مقاومت توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته مقاومت توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۳۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان این شهیدان اظهار کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز و بی‌بدیل ولایتمداری بود.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب شهید سلیمانی را به چشم یک مکتب باید نگاه کنیم، گفت: شهید سلیمانی همه عمر خود را به دفاع از انقلاب و کشور گذرانید و فردی با اخلاص بود که شهادت پاداش تمام تلاش‌های بی وفقه و زحمات ایشان بود.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با اشاره به برنامه‌های هفته مقاومت گفت: به مناسبت این ایام ۲۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های این حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، نشست‌های بصیرتی، توزیع غذای گرم، برپایی میز خدمت، مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی و ایستگاه‌های صلواتی است.

اکبری برگزاری پویش فرزندان حاج قاسم، پخت نان رایگان با عنوان نذر حاج قاسم، تولید نشر محتوا در فضای مجازی، ختم قرآن و صلوات در حلقات صالحین و فضای مجازی، دلنوشته، دیدار با خانواده شهدا و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت این هفته در پایگاه‌ها توسط بسیحیان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار