برگزاری مجمع هم اندیشی قرارگاه های پیشرفت و آبادانی به میزبانی آذربایجان شرقی

تبریز- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: مجمع هم اندیشی قراراگاه های پیشرفت و آبادانی به میزبانی آذربایجان شرقی در شهرستان ورزقان در حال برگزای است.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۰۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید مهدی حسینی افزود: این مجمع به منظور افزایش توانمندی، استفاده از تجارب و توانمندی های و ایجاد تعامل بین کارگروه ها برگزار می شود که در آن مسئولانی از استان های آذربایجان غربی، زنجان، فارس، گلستان، مازندران و در کارگروه های پنج گانه( اقتصاد و اشتغال، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، زیر ساخت و عمران و بهداشت و سلامت) در این مجمع حضور دارند.

وی اضافه کرد: در این مجمع دو روزه بازدید از مجتمع معدنی مس سونگون، بازدید از طرح های انجام شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستای نگارستان و جلسه هم اندیشی بین کارگروه ها از جمله برنامه هاست.

حسینی برگزاری اینگونه مجمع ها را در ارتقای توان قرارگاه های پیشرفت و آبادانی سطح کشور موثر عنوان و بیان کرد: در جای جای کشور کارها و اقداماتی خوبی این قرارگاه انجام می دهد که برگزاری این نوع برنامه ها باعث بالا رفتن توان و تبادل توانمندی بین کارگروه ها می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار