بمناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش و جوانان و مردم ورزش دوست زاهدانی در محل پارک فرهنگیان شهرستان زاهدان با شعار "ورزش قوی برای ایران قوی" بصورت زنده از شبکه‌های سراسری جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۷۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، صبح امروز «پنجشنبه/هفتم دیماه ۱۴۰۲» بمناسبت گرامیداشت *روز بصیرت و میثاق امت با ولایت* همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش و جوانان و مردم ورزش دوست زاهدانی در محل پارک فرهنگیان شهرستان زاهدان با شعار *ورزش قوی برای ایران قوی* بصورت زنده از شبکه‌های سراسری جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی هامون برگزار شد.

 در این همایش مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر زاهدان، قائم مقام شهرداری، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، روسای هیات‌های ورزشی استان و جمعی از مسئولین در کنار اقشار مختلف مردم ورزش دوست حضور داشتند.

این همایش در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین ترویج فرهنگ ورزش همگانی، با اجرای گروه‌های ورزشی زاهدان، همچنین ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با استقبال خانواده‌های ورزش دوست همراه شده بود.

 این برنامه فرهنگی ورزشی با همکاری، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل صدا و سیما استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، سپاه ناحیه زاهدان، شورای اسلامی کلانشهر زاهدان، سازمان بسیج ورزشکاران استان، هیات ورزش‌های همگانی استان، سازمان آتش نشانی زاهدان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان برنامه ریزی که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار