برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در بوشهر

کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با حضور مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، مسئولین و فرماندهان این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۵۶
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در این کارگاه گفت: زنانی که با همسرانشان برای دفاع از انقلاب آسیب می‌بینند و سختی‌های فراوانی را در زندگی تجربه می‌کنند به دید خداوند همچون مجاهد فی سبیل الله و جانباز محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص زنان خانه‌دار تصریح کرد: خداباوری، ساده زیستی، قناعت و صرفه جویی و مدیریت امور خانواده از ویژگی‌های شاخص زنان خانه‌دار محسوب می‌شود.

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با بیان برخی از مهارت‌های زنان خانه‌دار نیز اذعان کرد: همسرداری، خانه داری و بچه داری برخی از مهارت‌های اصلی زنان خانه‌دار است.

وی در پایان ضمن تاکید بر رأی دادن هدفمند مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم پای میز انتخابات در راستای رأی دادن هدفمند موجب روی کار آمدن مجلسی قوی و نیرومند در جهت حل کردن بسیاری از مشکلات کشور در زمینه‌های متعددی می‌گردد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این کارگاه اذعان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی را در تربیت فرزندان انقلابی در راستای مجاهدت در راه حق داشتند.

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در پایان تصریح کرد: روحیه مقاومت و ایثارگری در بانوان بوشهری از گذشته تاکنون موج می‌زند و شهدای متعددی را در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فدای اسلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار