باهمکاری سپاه و فرماندهی انتظامی تنگستان:

یادواره شهید حادثه تروریستی راسک، شهید علی دشت بوری درتنگستان برگزار شد

حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در یادواره شهید علی دشت بوری از شهدای حادثه تروریستی راسک گفت:راه شهداء عبودیت، عبادت و رضایتمندی است.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۴۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سردارحیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در یادواره شهید علی دشت بوری از شهدای حادثه تروریستی راسک که در مسجد امام حسین (ع)شهر اهرم وباحضور آحاد مردم ،مسولین،خانواده معظم شهدا وهمچنین پرسنل فراجا وسپاه شهرستان تنگستان برگزار شد گفت:در محضر شهدا، آن‌ها ما را در نور خودشان سهیم می‌کنند.

سردار سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهردرادامه ضمن اشاره به مأموریت پرسنل فراجای استان بوشهر در سیستان و بلوچستان افزود:طبق ابلاغ سازمان و نیاز به همکاری با رده انتظامی مستقر در استان سیستان و بلوچستان هرسال تعدادی از نیروهای فراجای استان بوشهر وحتی دیگر استان های کشور به این رده جهت همکاری اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن تشریح مقام شامخ شهید تصریح کرد:شهدا وزندگی آنها بهترین الگو برای نسل جوان و بخصوص برای ادامه مسیر توسط همکاران آنها می باشد.

در ادامه مراسم سردار محمد صابر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت:از دیدگاه قرآن کریم، شهدا دارای خصوصیاتی هستند که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند وراه شهداء عبودیت، عبادت و رضایتمندی است.

سردار صابر با اشاره به ویژگی‌های شهدا تأکید داشت:شهدا دارای خصوصیاتی هستند که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند. این خصوصیات عبارتند از اول اینکه آن‌ها در راه خدا کشته می‌شوند، دوم آن‌ها زنده هستند، سوم آن‌ها زندگی می‌کنند و رزق خود را در حضور پروردگار خود می‌یابند و چهارم در آنچه خداوند از فضل خود به آن‌ها ارزانی داشته، است.

سردار محمد صابر در پایان سخنان خود به بیان خاطرات رزمندگان و شهدای طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت وگفت :سال‌های دفاع مقدس مملو از خاطرات است. از آن دست خاطره‌هایی که درس‌هایی همچون ایثار، شهادت، وحدت، فداکاری، میهن دوستی، ایستادگی و مقاومت را به ما می‌آموزد و هر انسانی را به تامل وا می‌دارد.

درپایان این مراسم مداح اهل بیت به یاد شهدا وشهید علی دشت بوری به مدیحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار