مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

سپاه حافظ اسلام و مظلومین عالم است/ یگان حفاظت هواپیمایی نقش بسزایی در تامین امنیت پروازها دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشستی با جمعی از کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر که در این سپاه برگزار شد سپاه را حافظ اسلام و مظلومین عالم دانست و گفت: یگان حفاظت هواپیمایی نقش بسزایی در تامین امنیت پروازها دارد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۴۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این نشست ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی افزود: ‌ دشمنان جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در راستای سنگ اندازی در مسیر و اهداف بزرگ و الهی این انقلاب طرح‌های شوم بسیاری را در زمینه‌های مختلف به اجرا درآوردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در ادامه تصریح کرد: ترور شخصیت‌های انقلابی، نسل کشی، جنگ شناختی، جنگ نظامی، جاسوسی و غیره... برخی از اقدامات شوم دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سید عبدالرضا هاشمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ اسلام و مظلومین عالم دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای دفاع همه جانبه از اسلام و مظلومین عالم در صحنه‌های مختلفی تا به حال ایفای نقش نموده و با گسترش فرهنگ انقلابی‌اش در مرزهای مختلف کشورهای بسیاری تاکنون از آن الگوبرداری کرده‌اند.

سپاه حافظ اسلام و مظلومین عالم است/ یگان حفاظت هواپیمایی نقش بسزایی در تامین امنیت پروازها دارد

وی اذعان کرد: عملیات طوفان الاقصی،مقاومت مردم غزه و پیروزی‌های چشمگیر حزب‌الله همگی نشئت گرفته از تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) و تداوم آن تدابیر به دست امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به هیچ کشوری اجازه تعرض در مرزهای کشور را نمی‌دهیم گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی خطوط مرزی به خصوص جزایر سه گانه دفاع مرزی، اعتقادی، سیاسی به عمل می‌آورد و اجازه تعرض به آن را به هیچ کشوری نخواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به نقش برجسته یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر در تامین امنیت پروازها گفت: کارکنان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر تاکنون به صورت شبانه روزی و مستمر اقدامات بسزایی را در راستای تحقق سفرهایی ایمن و آرامش بخش برای مسافران به ارمغان آورده‌اند.

سپاه حافظ اسلام و مظلومین عالم است/ یگان حفاظت هواپیمایی نقش بسزایی در تامین امنیت پروازها دارد

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر نیز در پایان این نشست اظهار کرد: تاکنون در استان بوشهر ماموریت‌های موفق بسیاری توسط یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های این استان در راستای تامین امنیت پروازها صورت گرفته است و تا ابد با خود عهد می‌بندیم همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار