فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در یادواره سردار شهید «ناصری»؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: با ادامه راه شهدا هیچ دشمن خارجی و داخلی نمی‌تواند به این نظام مقدس آسیبی وارد کند زیرا خون شهدا ضامن بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۶۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه عصر گذشته در یادواره سردار شهید «مهدی ناصری» و شهدای گرانقدر گردان حضرت ولی عصر(عج) با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا گفت: با ادامه راه شهدا هیچ دشمن خارجی و داخلی نمی‌تواند به این نظام مقدس آسیبی وارد کند زیرا خون شهدا ضامنِ بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در ایران اسلامی اسطوره‌هایی به نام شهدا وجود دارند که برای اینکه حق زنده بماند، دست از لذت‌های دنیوی کشیدند و با نثار جان خویش با خدا معامله کردند.

سرهنگ مهدی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 4 گفت: عملیات کربلای 4 یکی از چند عملیاتی بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام شد و به اهداف نهایی تعیین شده نرسید، اما برای نخستین بار نیرو‌های ایرانی با گذشت از دژ‌های محکم آبی دشمن وارد خشکی‌های کشور عراق شدند و خسارت‌های سنگینی را به دشمن تحمیل کردند.

وی افزود: رزمندگان ساوه در همه دوران دفاع مقدس به صورت بی‌امان جنگیدند و باید شهدای این شهرستان از جمله برادران ناصری را در فضای مجازی معرفی کنیم تا الگویی برای جوانان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: شهید «مهدی ناصری» فرماندهی بود که همه اعضای گردان ولیعصر(عج) به عقلانیت، روحیه عرفانی و شجاعت او واقف بودند و هنگام حمله نیز کمال شهامت خود را نشان می‌داد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رأی قطعاً دشمن‌شکن خواهد بود و بر همین اساس در تمامی برنامه‌ها نسبت به دعوت به اصل مشارکت در انتخابات باید توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات