خبرهای داغ:
نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس پیش از ظهر امروز با حضور ۱۵ تیم، در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۹۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس پیش از ظهر امروز با حضور ۱۵ تیم، در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

مهدی آدینه در آیین ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: هدف این جامه عمل پوشاندن به سخنان رهبر انقلاب است؛ انتظار خاص رهبر از رسانه‌ها امیدآفرینی در کشور است.

دبیر رویداد جام رسانه امید ادامه داد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است؛ در حقیقت دشمن در تلاش است تا شرایطی فراهم کند که مردم نتوانند درست تصمیم بگیرند، به آینده امیدوار باشند و پیشرفت‌ها را ببینند.

او هدف اصلی این رویداد را امیدآفرینی در همه حوزه‌ها دانست و گفت: در استان فارس تمرکز این رویداد بر شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ معرفی خدمات و کار‌های دیده نشده شرکت‌های دانش‌بنیان و مهیا شدن شرایط برای حمایت از این شرکت‌ها از اهداف این رویداد است.

آدینه افزود: استان فارس از ۳۷۰رسانه رسمی از خبرگزاری‌ها گرفته تا مطبوعات و پایگاه‌های خبری بهره می‌برد؛ این در حالیست که همه زیرمجموعه‌های رسانه‌ای از جمله فضای مجازی نیز جزو رسانه محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: با برگزاری این رویداد درصدد هستیم تمام پتانسیل رسانه‌ای استان فارس را پای کار بیاوریم و با انعکاس پیشرفت استان در مسیر امید آفرینی گام برداریم.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است که آدینه با اشاره به آن گفت: محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده و تیم پاپگاه خبری خط فارس با نام شهید رهبر وارد این رقابت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار