در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان از زحمات محمد هراتی اکرمی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان تقدیر شد و علی داورنیا به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۶۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان امروز با حضور مدیر کل، معاونین، همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه شهدای زاهدان برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان در این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست‌هایی که به هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.

محمد ناظری افزود: هر فرد در رابطه با مسئولیتی که عهده‌دار می‌شود باید حق آن را ادا کند و فرق نمی‌کند که در چه جایگاه و مسئولیتی باشد و خوشا به حال آنان که توانسته اند از این موقعیت که خداوند برای آنها مشخص کرده به خوبی در جهت خدمت به خلق خدا، جامعه و خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استفاده کنند.

هراتی اکرمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای خود دانست و در ادامه افزود: این سعادت نصیب هر کسی نمی شود که بتواند خدمتگزار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشد.

علی داورنیا ضمن تقدیر و تشکر از روسای قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان گفت: امیدوارم بادعای خیرتمامی شما در این مسیولیت خطیر مدیون خون شهدا نباشیم و بتوانیم به جامعه هدف خدمت کنیم.

در پایان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با حکمی علی داور نیا را به‌ عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان منصوب کرد و از زحمات محمد هراتی اکرمی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار