خبرهای داغ:

نخستین مرحله فروش کامیون های 11 تنی تراکتورسازی

تبریز- تراکتورسازی اول مرحله فروش تعداد محدودی از کامیون های تجاری 11 تنی تولیدی خود را با شرایط متنوع، اقساط بلند مدت و تحویل روز به مشتریان عرضه می کند.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۲۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اعلام این خبر گفت:‌ تعداد محدودی از کامیون های تجاری 11 تنی تولیدی شرکت کامیونت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که خرداد ماه امسال با حضور رئیس جمهور، خط تولید آن افتتاح و به بهره برداری رسید به صورت فروش نقدی و اقساطی به فعالین صنعت حمل و نقل و متقاضیان عادی عرضه می شود.
ناصر قربانیان از تنوع پرداخت این محصولات خبر داد و افزود: در این مرحله از فروش خریداران محترم می تواند با شرایط متنوع اقساط 12 تا 60 ماه، بدون پیش پرداخت تا پرداخت نقدی و حتی دوره تنفس 2 ساله، اقدام به خرید این خودروی تجاری که مراحل آزمایشی و حضور در جاده های کشور را بخوبی پس داده نمایند.
وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند تا تاریخ 10 دی با مراجعه به 203 نمایندگی فعال تراکتورسازی در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و خرید این خودروی تجاری کنند.
قربانیان با اشاره به اینکه در فروش شرایطی 30 درصد قیمت محصول توسط خریدار و 70 درصد نیز با تسهیلات پرداخت می شود اظهار داشت: به محض تایید تسهیلات توسط مجموعه های ارائه دهنده تسهیلات و واریز به حساب شرکت سازنده، در همان روز خودروی خریداری شده تحویل مشتری داده می شود.
این فعال حوزه صنعت و بازار اضافه کرد: با توجه به خالی بودن جای خودروی تجاری با این ظرفیت و قابلیت در کشور و تلاش تراکتورسازی برای تولید و عرضه آن به مجموعه هایی که به این نوع خودرو نیاز داشتند خوشبختانه تقاضا و استقبال از این محصول فوق العاده زیاد بوده و بسیاری از واحدهای صنعتی، دولتی و سازمانی از جمله شهرداری ها درخواست استفاده از این خودرو را دارند که اولین سری از تولیدات نیز در اختیار شهرداری شهر اولین ها، کلان شهر تبریز برای استفاده در سیستم حمل و نقل خدمات شهری قرار داده شد.
گفتنی است تراکتورسازی از دو سال پیش به منظور خارج شدن از سیستم تک محصولی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیتهای تولیدی و صنعتی متمرکز در 12 شرکت اقماری این گروه صنعتی، برای تامین بخشهای مختلف نیاز داخلی با توجه به شرایط تحریمی و جلوگیری از اختلال در شبکه های تجاری و صنعتی کشور به دلیل همین تحریمهای ناجوانمردانه، با تغییر الگوی تولیدی خود به استراتژی 50*50 به این روش که در کنار تولید محصول اصلی یعنی تراکتور اقدام به تولید و عرضه سایر محصولات براساس اولویتهای نیازی کشور همچون کامیون در توانهای مختلف و ون، ادوات، انواع موتور،انواع قطعات و ابزارها و ... نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها